Stomatologia zachowawcza ma za zadanie leczyć wszelkiego rodzaju ubytki próchnicowe wraz z odtworzeniem prawidłowej anatomii i funkcji zęba.

Dowiedz się więcej

Bonding, licówki kompozytowe, licówki porcelanowe

Licówki porcelanowe

Dowiedz się więcej

Leczenia endodontyczne wykonuje się w przypadku bakteryjnego zakażenia kanałów korzeniowych. Należy przy tym zachować szczególna staranność, aby nie usunąć zdrowych tkanek twardych zęba.

Dowiedz się więcej

Profilaktyka w stomatologii odgrywa ogromną rolę w zapobieganiu próchnicy, chorób przyzębia, zapaleniu dziąseł oraz zmian występujących w jamie ustnej.

Dowiedz się więcej

Nieleczone wady zgryzu mogą mieć wpływ zarówno na kwestie estetyczne jak i zdrowotne- mogą doprowadzić do powstawania próchnicy (niedoczyszczanie szczoteczką trudno dostępnych miejsc) powodować zaburzenia symetrii twarzy, problemy z żuciem i gryzieniem pokarmów, bóle stawów skroniowo-żuchwowych, paradontozę, zaburzenia oddychania i wiele innych.

Dowiedz się więcej

Korony pełnoceramiczne, wypełnienia typu inlay/onlay, korony i mosty na implantach

Dowiedz się więcej

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Dowiedz się więcej

Zabieg implantacji – jest to najlepsze rozwiązanie na uzupełnienie braku pojedynczego zęba oraz kilku zębów. Zabieg odbywa się w znieczuleniu miejscowym.